پیش نمایش نسخه جدید - مدیریت یادداشتها

در منوی مدیریت یادداشت ها شما به کلیه یادداشتهای خود دسترسی خواهید داشت. در این بخش شما میتوانید به تفکیک به یادداشتهای منتشر شده، چرکنویس، زمانبندی شده برای آینده، یادداشتهایی که برای انتشار نیاز به تایید مدیریت دارند و یادداشتهایی که به صورت زباله در آمده اند دسترسی خواهید داشت.


در نسخه جدید کلیه لیستها به صورتی متفاوت طراحی شده اند. همانگونه که در تصویر قابل مشاهده است اطلاعات هر رکورد در یک ردیف قرار ندارند و اطلاعات در چند سطر تقسیم شده است تا اطلاعات کاملتری بتوان نمایش داد. بین هر دو رکورد خطی جداکننده وجود دارد و همچنین عنوان هر رکورد با رنگی متمایل به قرمز مشخص شده است تا چشم به راحتی و با سرعت بیشتر بین رکوردها حرکت کند. در اکثر لیستها بالا سمت راست هر رکورد عنوان آن رکورد قرار دارد. پایین سمت راست هر رکورد زمان ثبت آن رکورد قرار دارد و در پایین سمت چپ رکورد عملیات مخصوص آن رکورد گنجانده شده است (عملیاتی از قبیل ویرایش، حذف و ...).



در زیر لیست نیز تعداد کل رکوردها به همراه صفحه بندی رکوردها وجود دارد.



در لیستها چنانچه عملیاتی مانند حذف احتیاج به تایید داشته باشد همانجا بر روی رکورد پیغام تایید داده میشود که کاربر امکان تصمیم گیری به ادامه و یا لغو عملیات را دارد.



چنانچه انجام عمیات بر روی رکوردی با خطا مواجه شود برای لحظاتی رکورد به رنگ قرمز درخواهد آمد و پیغام تاییدی مبنی بر تکرار مجدد عملیات ظاهر میشود.

در لیست یادداشت ها، زیر عنوان مطلب تکه ای از محتوای مطلب گنجانده شده است تا بدون نیاز کاربر به مراجعه به خود یادداشت از محتوای آن تا حدودی مطلع شود. از دیگر اطلاعاتی که در هر رکورد یادداشتی قرار دارد نام نویسنده، تاریخ انتشار یادداشت، نوع انتشار، آمار بازدیدکنندگان، تعداد لایک، تعداد نظرات و برچسبهای مرتبط با آن یادداشت قرار دارد. با کلیک بر روی نظرات، نظرات خوانندگان آن مطلب در صفحه ای دیگر ظاهر میشود. نام نویسنده و برچسب های هر یادداشت نیز به صورت لینک میباشند تا چنانچه کاربری بر روی آنها کلیک کند کلیه یادداشتهای مرتبط با آن نویسنده و یا برچسب در صفحه نمایان میشود.

از دیگر قابلیتهای صفحه مدیریت یادداشتها، امکان جستجو بر روی محتوای و عناوین مطالب میباشد که به صورت باکسی در بالای لیست یادداشتها گنجانده شده است.

تنها نکته مانده از منوی مدیریت یادداشتها بخش زباله میباشد. در بخش زباله بالای لیست لینکی به نام "خالی کردن زباله" وجود دارد. با کلیک بر روی این لینک و تایید ادامه عملیات کلیه یادداشتهای بخش زباله به طور کامل و برای همیشه حذف میشود. از دیگر نکات موجود در بخش زباله وجود دو لینک مخصوص عملیات بازیافت و حذف دایم بر روی هر رکورد میباشد که همانگونه که از نام آنها مشخص است کلید بازیافت مخصوص بازیافت یک یادداشت از حالت زباله و نمایش آن در وبلاگ میباشد و عملیات حذف نیز مخصوص حذف همیشگی یادداشت میباشد (در صورت حذف دائمی یادداشتی آن یادداشت دیگر قابل دسترس و بازیافت نمیباشد).

نظرات 10 + ارسال نظر
Sadegh شنبه 17 تیر 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.footballbest.blogsky.com

این آرشیو هارو درست کنید دیگه الان روی همین وبلاگ هم امتحان کردم این مشکل همین جا هم وچود داره

نسخه جدید مشکلش حل شده

مهدی شنبه 17 تیر 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://beimorgh.blogsky.com

خوب اینا رو بگذار دیگه استفاده کنیم.یک کم قیافه آقا مدیر به خودمون بگیریم.

شایان شنبه 17 تیر 1391 ساعت 11:38 ب.ظ http://www-an.blogsky.com

اقا مسعود چی کرده ، همرو دیوونه کرده

فقط امیدوارم بلاگ اسکای یک سیستم وبلاگ نویسی بمونه و سایت ساز! نشه مثل وی سی پی!!!!

البته که هرچی اق مسعود در نظر داشته باشه خوبه :)

Mr.e230 یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://newtarinha.in

سلام . امکانات جالی گذاشتید .دمتون گرم . ولی یه نکته جالب اینجا وجود داره ، اونم اینه که ، شما میخوای در مورد همه ی امکانات جدید بلاگ اسکای توضیح بدی . یه مقایسه هم قبلا گذاشته بودی ، معلوم میشه که ، حدود 1 سال فقط باید توضیح بدی . بعدش انشاالله سال 92 یه خبر میدی ، میگی بلاگ نسخه جدید بلاگ اسکای بار گذاری شد . بعد همه میرن میبینن ضد حال خوردن . دمت گرم داری یواش یواش ، یه کاری میکنی که با همین نسخه بسوزیمو بسازیم .

ولی در کل دومتون گرم . خسته نباشید . با اینکه مارو زجر میدید ، ولی خیلی مردید :دی :دی . موفق باشید .

به این میگن آدم نکته بین

م بامداد یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://mbamdad

یه کمی نوآوری شد.
منو بار بالای یادداشتها و گزینه های تمیز.
رکوردها هم چینش زیبایی دارن.
حتما آجاکسی هست دیگه؟
از این یکی خوشمان آمد

ایما یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://ghafase.blogsky.com/

از چوپان دروغگو میپرسن : تو هم تو وبلاگ داری؟ میگه : آره سیستم جدید بلاگ اسکای

حالا بنده خدا یه دفه خواست تو عمرش راست بگه. اگه گذاشتی!

مهرداد یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این قسمت بسیار خوب طراحی شده.

ولی یه نکته:
یکم شلوغ نیست؟
اگه فقط عنوان نمایش داده میشد، ولی با کلیک روی عنوان، متن زیرش نمایش داده میشد خیلی بهتر بود.

در هر صورت عالیه. دست شما درد نکنه مهندس :)

مجتبی یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

بنده از میهن بلاگ نقل مکان کردم و با چه اومیدی اومدم بلاگ اسکای ، اما متاسفانه از سرعت بسیار بسیار پایین اون پشیمون شدم الان...واقعا این درست نیست. یه کاری بکنید!

علی یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

خیلی پیچیده به نظر میاد مدیریت یادداشت ها؟؟؟!!!!
و این که یه سوال:
واقعا چرا از وردپرس کپی برداری کردین؟؟؟؟
همون نوشته : یادداشت ها ! پوسته!
لطفا با خلاقیت عناوین بخش ها رو بذارین!!!
البته این یه نظر و پیشنهاد کاملا شخصی هستش!!!

abbas پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
اقا کی این سیستم جدیدتون راه میفته حال ما گرفته شد اینقدر که سرور قطع و وصل میشه خواهشمندیم کار ها رو سریعتر جمع و جورش کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.